we-care_Header

Instructievideo's we-care

Mogelijk toont de video niet direct scherp. Afhankelijk van uw internetsnelheid wordt het HD-niveau bepaald. U kunt dit eenvoudig zelf aanpassen, door op de HD knop te drukken en te kiezen voor de hoogste kwaliteit.

Let op: het is mogelijk dat u geen gebruik kunt maken van alle mogelijkheden die we-care kan bieden. Dit is beslist door uw werkgever. Als u bijvoorbeeld geen ziek-en hersteldmeldingen mag doen in we-care omdat dit anders geregeld is, is die mogelijkheid uitgezet en zijn de instructiefilmpjes hieronder niet allemaal voor u van toepassing.

1. Hoe zoek ik een werknemer op?

2. Hoe voer ik een ziekmelding in?

webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen

3. Hoe voer ik een deelhersteldmelding in?

4. Hoe vul ik een hersteldmelding in?

5. Hoe kan ik iemand weer volledig ziek melden?

6. Hoe kan ik mijn laatst gedane melding corrigeren?

7. Hoe vraag ik een (telefonisch) spreekuur of huisbezoek aan?
 

8. Waar zie ik mijn acties in het kader van de Wet verbetering poortwachter?

9. Hoe handel ik acties in het kader van de Wet verbetering poortwachter af?

10. Hoe kan ik een aantekening in een dossier inzien?
 

11. Hoe kan ik een aantekening in een dossier maken?

12. Hoe kan ik documenten uploaden en toevoegen aan dossiers?